Český program je určen studentům české národnosti, kteří plynně hovoří česky, případně i studentům jiných národností, jež ovládají český jazyk. Pokrývá 1. i 2. stupeň devítileté povinné školní docházky a poslední ročník předškolního vzdělávání.
Program pro 1. a 2. stupeň ZŠ vychází z RVP pro ZŠ, předškoláci jsou pak zábavnou formou připravováni na to, aby se stali uvědomělými systematicky a samostatně pracujícími školáky prostřednictvím stimulačního programu Maxík.
Přítomnost žáků Českého programu ve výuce je povinná. Žáci jsou dle zákonných požadavků také registrováni v tzv. kmenové škole, která je garantem výuky českého jazyka a zkoušek, které žáci konají za účelem ověření plnění výstupů pro jednotlivé ročníky. Škola v rámci českého programu spolupracuje s českou školou ZŠ a MŠ Sluníčko s.r.o.
Ve všech ročnících ZŠ probíhá výuka českého jazyka 3 vyučovací hodiny týdně, ve 4. a 5. ročníku mají studenti 1 vyučovací hodinu vlastivědného učiva o České republice a v 7., 8. a 9. ročníku je tato 1 vyučovací hodina věnována výuce dějepisu a zeměpisu České republiky.
Studenti každoročně na konci školního roku skládají zkoušku z českého jazyka, v 5. ročníku z vlastivědy a v 7., 8. a 9. ročníku z dějepisu a zeměpisu České republiky.
Úkolem Českého programu je pomoci dětem a jejich rodičům vzdělávat studenty v rámci povinných českých předmětů, nikoliv nahrazovat českou ZŠ, popř. připravovat studenty na přijímací zkoušky na gymnázia. V případě nadaných studentů s výbornými studijními výsledky je však naše škola schopna podpořit je při přípravě na přijímací zkoušky formou přípravného kurzu, který probíhá mimo vyučovací hodiny.
Získá perfektní znalost anglického jazyka.
Vyroste z něj světoobčan se širokým rozhledem i mimo lokální témata.
V iSchool klademe důraz na rozvoj osobnosti.
Rozvíjíme dovednosti dětí, nejen memorování.
Máme individuální přístup a schopnost motivovat ke zlepšování.
Vaše dítě se bude do školy konečně těšit.
Vědomosti jsou ve škole důležité, neméně důležitý je však i všobecný přehled a praktické dovednosti.
Proto si u nás v anglické škole velmi ceníme možnosti spolupráce mezinárodního týmu.
Jolly Phonics je poutavá metoda, jak děti učit dovednostem, které předcházejí výuce čtení a psaní pomocí hláskování. Phonics vyučuje zvuky – hlásky písmen, a ne jejich jména, jak se v AJ rozlišuje. Protože jsou to právě hlásky písmen, které jsou důležité pro čtení a psaní. Tento způsob je obdoba genetické metody výuky čtení a psaní v ČJ. Děti se učí z písmen skládat slova a slova rozkládat na písmena (s-u-n). Nabídka činností pro osvojování si hlásek je dětem nabízena systematickým způsobem a děti mají možnost rozvíjet si další dovednosti potřebné k pozdějšímu čtení a psaní. Program Jolly Phonics dětem nabízí poutavou a zábavnou vzdělávací nabídku plnou písniček, příběhů, her, pohybu provázenou oblíbenými maňásky. Podrobnější informace o Jolly Phonics najdetezde.
ORT je program, který pomáhá dětem osvojovat si počátky předčtenářských dovedností od věku 4 let. Tento program je velmi populární a je používán většinou britských a zahraničních mateřských a základních škol. Biff, Chip, Kipper a Floppy jsou oblíbené postavy z poutavých knížek a ilustrací, které velmi dobře zaujmou dětskou představivost a zájem a pomohou jim v rozvoji předčtenářských dovedností. ORT je skvělý způsob jak dále procvičovat a rozvíjet znalosti, které si již děti osvojily pomoci programu Jolly Phonics..
Cambridge Primary ENGLISH podporuje přístup, kdy centrem vzdělávacího procesu není učitel, nýbrž samotný žák. Tímto vzdělávací program přirozeně rozvíjí sebevědomí, kreativitu a intelektuální zapojení žáků do svého vzdělávání. Žáci si osvojují jazykové dovednosti, které následně ihned aplikují při psaní textů pro různé účely a publikum, pro každodenní situace a pro vlastní studium.
Angličtina se u nás učí jako první jazyk. Žáci, kteří s angličtinou teprve začínají nebo potřebují více podpory jsou zařazeni do intenzivního programu 'angličtina jako druhý jazyk' neboli ESL
Více o Cambridge Primary AngličtiněCambridge Primary MATEMATIKA se zaměřuje na matematické principy, vzory, systém, funkce a vztahy, aby žáci mohli uplatnit své matematické znalosti a rozvíjet ucelené porozumění předmětu. Sama znalost malé násobilky bez aplikace do konkrétních problémů a rozvíjení dalších dovedností jak matematické problémy řešit je pro žáky zbytečná - v naší škole klademe důraz na to, aby děti věděli proč se něco učí a jak určitou znalost a dovednost použít.
Více o Cambridge Primary MatematiceTento předmět rozvíjí dovednosti výzkumu, analýzy, hodnocení, reflexe, spolupráce a komunikace. Zaměřujeme se na rozvoj přenositelných dovedností žáků, které budou nezbytné pro úspěch v dalších předmětech, ve vysokoškolském studiu i v pracovním životě. Žáci pracují na "výzvách" v průběhu celého roku.
Ty mohou mimo jiné zahrnovat témata jako například:
Pro podrobné informace o každém předměty prosím navštivte stránky Cambridge International.