Prvotřídní péče pro Vaše děti
Po dokončení bakalářského studia politologie a mezinárodních vztahů na Karlově Univerzitě (ČR) a ročního programu Erasmus na Maastricht University (Nizozemí) se Petr přestěhoval do Velké Británie, kde absolvoval své magisterské studium antické politické filosofie a historie na p Více restižní Durham University (UK). Po dvouletém pobytu a následném návratu z Anglie Petr navázal na rodinnou tradici a založil International School Olomouc, kde je od roku 2008 jejím jednatelem a ředitelem ZŠ. Jeho zásluhou se škola stala jednou z vedoucích britských mezinárodních škol v České republice a stala se akreditovaným členem organizace COBIS (Rada britských mezinárodních škol) a je registrována u britského ministerstva školství jako britská škola v zahraničí. Petr také nedávno získal další kvalifikaci na britské Open University (UK) v oblasti školského managementu. Mimo školu Petr rozvíjí své záliby v historii a pravidelně jezdí na koni a miluje cestování. Jeho hlavním mottem je důvěra v individuální schopnosti každého jednotlivce a víra, že s trochou úsilí každý může být úspěšný. Méně
Markéta žila více než 2 roky ve Velké Británii, kde studovala a pracovala s dětmi v různých pozicích. Práce s dětmi ji velmi naplňuje, proto při práci na plný úvazek a při plném vytížení s rozvojem mateřské školy Markéta vystudovala předškolní pedagogiku a řízení mateřské školy na Open University (UK). Markéta pochází z Havířova, města na severní Moravě. Mimo práci ve škole má ráda jógu, jízdu na kole, plavání a cestování.
Janita vystudovala učitelství pro základní školy (Dánsko) a učitelství anglického jazyka (Skotsko). Od roku 1999, kdy se odstěhovala z její rodné země Finska, se zapojila do projektů týkajících se učitelství a vzdělávání na čtyřech různých kontinentech. Janita věří, že každé dítě je unikátní osobností, jehož přítomnost obohacuje prostředí výuky.
Katerina získala kvalifikaci učitele anglického jazyka a literatury v roce 2008 na Cyrilometodějské univerzitě v Makedonii. Získala také titul magistra anglického jazyka a literatury. Kate začala svou učitelskou kariéru v makedonských státních základních a středních školách. Více Učila a byla vedoucí ESL tříd v soukromých jazykových školách. Kate začala pracovat v naší škole v roce 2010 a je koordinátorkou výuky angličtiny a učitelkou angličtiny tříd na prvním i druhém stupni. Je zodpovědná za zkoušky Cambridge. Je flexibilní učitelkou a věří v přirozenou zvídavost dětí při učení. Kate je nadšenou čtenářkou knih, má ráda běh, jízdu na kole se svým synem a sledování fotbalu s manželem. Méně
Bára vystudovala učitelství angličtiny a občanské nauky na Palackého univerzitě a ve škole začala pracovat v roce 2012. V minulosti byla zaměstnaná v Anglii jako au-pair, během této doby se do Anglie zamilovala a dodnes ji často navštěvuje. Více Má dlouhodobé zkušenosti s prací tréninkové manažerky a asistentky vedoucí v nadnárodní firmě a také dobrovolné učitelky anglického jazyka v olomouckém dětském domově. Nedávno se z Olomouce odstěhovala na venkov do chalupy z konce 19. století. Ráda peče koláče a moučníky, má ráda starý nábytek a módu. Na práci učitelky ji nejvíce naplňuje to, že je součástí procesu rozvoje svých studentů a věří, že každý může být úspěšný. V posledních letech Bára zastávala také pozici zástupkyně ředitele, která ji opravdu bavila. Z tohoto důvodu se jí částečně věnuje i nyní a kloubí ji s její novou pozicí maminky. Méně
Eleni studovala na Státní a Kapodistriánské Univerzitě v Aténách, kde získala titul z aplikované lingvistiky, anglického jazyka a literatury. Semestr strávila v zahraničí na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci a svou praxi absolvovala na filozofické fakultě tamtéž. Více Poté také získala postgraduální vzdělání v oboru vzdělávání (PGCE) z University of Cumbria (UK). Na naší škole pracuje od roku 2017 jako učitelka Milepost 2. Eleni má ráda práci s dětmi a věří v sílu podporování mezinárodního smýšlení mezi nimi. Méně
Petra vystudovala obor učitelstvi v MŠ na SPgŠ v Prachaticích. Několik let bydlela v Německu, kde pracovala jako profesionální chůva. V roce 2000 se přestěhovala do USA a pracovala v soukromém sektoru. Ve volném čase pracovala jako vychovatelka v centru péče o děti v křesťanské akademii. Petra má ráda volejbal, turistiku a cestování.
Monika získala bakalářský titul ze žurnalistiky na Univerzitě Palackého v Olomouci, poté na stejné škole absolvovala magisterské studium v oboru Česká filologie - Kulturální studia, současně přitom studovala učitelskou způsobilost. Více Semestr také strávila v německém Erfurtu, kde se zabývala médii pro děti a mládež. Monika má pracovní zkušenosti z médií a rovněž jako lektorka češtiny z jazykové školy a integračního centra pro cizince. V ISO je od roku 2018 a v současnosti studuje učitelství angličtiny. Mezi její zájmy patří zejména sport, a proto se také celý život věnuje fotbalu. Méně
Jitka má vystudovanou angličtinu a španělštinu na Univerzitě Palackého v Olomouci a magisterské studium v oboru aplikovaná lingvistika a výuka angličtiny na univerzitě v Leicesteru ve Velké Británii. Více Kromě České republiky a Británie žila 16 let v Saúdské Arábii a Spojených arabských emirátech, kde pracovala na několika britských mezinárodních školách. Má rovněž učitelskou kvalifikaci CELTA z International House v Londýně a je kvalifikovanou lektorkou australského programu pro vzdělávání učitelů. Jejím nejoblíbenějším koníčkem je plánování dovolené ve Španělsku. Méně
Barbora vystudovala historii a anglickou filologii na Filozofické fakultě Univerzity Palackého. Během magisterského studia strávila semestr na univerzitě v Lincolnu ve Velké Británii. Barbora pracovala jako lektorka a průvodkyně v interaktivním muzeu v Olomouci, kde vedla dějepisné ško Více lní programy pro děti ze základních a středních škol. Barbora je nadšená z toho, že pracuje ve škole jako je ISO. Ve volném čase ráda cestuje, čte, sleduje filmy nebo tráví chvíle s přáteli a rodinou. Méně
Bojana pochází z Bosny a Hercegoviny, kde vystudovala vysokou školu. Zajímá se o speciální pedagogiku a práva dětí. Účastnila se různých projektů v Bosně a ve Spojených státech amerických, kde získala certifikát TEFL (pro výuku angličtiny jako cizího jazyka). V naší škole působí od roku 2012 jako učitelka v mateřské škole.
V roli ředitelky je Michaela zodpovědná za rozvoj International School Olomouc a každodenní provoz naší školky a školy. Michaela chodila do školy ve Velké Británii od 8. třídy, později získala bakalářský titul v oboru Business Management na Royal Holloway, University of London a n Více sledně magisterský titul v oboru International Tourism Management na University of Surrey. Po mnoha letech života, studia a práce ve Velké Británii se Michaela vrátila do České republiky, aby nastoupila na vedoucí pozici v naší škole. Michaela miluje zvířata a ve svém volném čase čte a cestuje. Méně
Michaela Filipi vystudovala českou filologii a historii na Filozofické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Poté pokračovala studiem české literatury, přičemž se zaměřila především na básnickou tvorbu Františka Hrubína. Absolvovala také kurz Respektovat a být respektován, v jehož duchu se snaží přistupovat k lidem kolem sebe. Ve volném čase čte knihy a ráda se prochází přírodou či zajímavými městy.
Mirjana získala magisterský titul v oboru anglický jazyk a literatura na Filologické a Filozofické fakultě v Srbsku. Má certifikáty TEFL a TEYL a je kvalifikovanou chůvou. Mirjana má dlouholeté zkušenosti s výukou angličtiny pro žáky všech věkových kategorií. Organizování aktivit ve třídě a motivace dětí ke zlepšení dovedností a znalostí je něco, co ji těší a baví. Ve volném čase ráda čte, sleduje filmy a tráví čas s přáteli a rodinou.
Antonio je kvalifikovaný učitel ze Španělska, který vystudoval psychopedii a religionistiku. Od roku 2018 žije se svou rodinou v České republice a od roku 2019 u nás v ISO vyučuje španělštinu. Antonio nadále vede online kurzy na International University of Valencia, kde učí a připravuje budoucí učitele. V České republice se mu nejvíce líbí příroda a milí a zdvořilí lidé. Volný čas tráví především se svou rodinou.
Kamila získala bakalářský titul na Univerzitě Palackého v Olomouci v oboru Angličtina a občanská výchova. Během navazujícího magisterského studia strávila semestr v rakouském Linci a zúčastnila se řady dalších vysokoškolských programů, včetně stáže v Georgii v USA. Více Její vášní byla vždy psychologie a studium i výuka cizích jazyků. Ve volném čase ráda sportuje (především plavání, golf a jóga), čte a tráví čas s přáteli a rodinou. Doufá, že v ISO pomůže studentům najít stejnou vášeň pro učení a jazyky, která ji provází celý život. Méně
Maryam dokončila bakalářské studium v oboru elektrotechniky na Azad univerzitě v Íránu. Poté ji zájem o psychologii přivedl ke studiu tohoto oboru. Získala magisterský titul z obecné psychologie. Více Téměř osmiletá práce s dětmi na dětském oddělení zubní kliniky a snaha najít zábavné vzdělávací aktivity, které by snížily jejich úzkost z ošetření zubů, ji přivedla k podání přihlášky do magisterského programu "Poradenství a management volnočasových aktivit" na pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Děti jsou pro ni zdrojem inspirace a snaha poznat jejich pohled na věc prostřednictvím navazování rozhovorů je její oblíbenou činností. Ve volném čase se Maryam ráda dívá na filmy a chodí na procházky. Méně
Veronika pochází z Olomouce, kde žije se svou rodinou, dcerou Natálii a mazlíčkem čivavou Sanym. Veronika ráda jezdí na kole, plave a chodí na procházky se Sanym. Veškerý volný čas tráví se svou rodinou.
Carmelina vystudovala Pedagogickou fakultu Aristotelovy univerzity v Soluni v roce 2018. Její zvídavost ji též zavedla na Uppsalskou univerzitu ve Švédsku, kde strávila obohacující semestr a absolvovala stáž na mezinárodní škole, díky níž objevila svou vášeň pro kulturní rozmanit Více ost. Poté učila na bilingvní základní škole a také pracovala jako lektorka řečtiny jako cizího jazyka. Se zaměřením na interaktivní řešení problémů, osobní růst a podporu komunity pevně věří, že základní vzdělávání by mělo vést děti k tomu, aby se staly zodpovědnými, empatickými a zvídavými žáky a přitom se bavily! Když není ve třídě, najdete ji na procházkách přírodou, jak poslouchá hudbu či jak vyjadřuje svou kreativitu kreslením. Méně
Petr vystudoval střední pedagogickou školu a speciální pedagogiku na Univerzitě Palackého v Olomouci. Má také psychoterapeutické a arteterapeutické vzdělání a 20letou praxi v oboru. Volný čas tráví převážně s rodinou a mezi jeho koníčky patří keramika, jóga a turistika.
Po dokončení B.A. na Griffith University na Gold Coast pracovala Leia 10 let jako asistentka v knihovně a propagovala anglickou gramotnost u dětí všech věkových kategorií. Je tedy skutečně ve svém živlu, když sdílí svou lásku k literatuře s dětmi (a stále si užívá své interakt Více ivní Příběhy v knihkupectví Zlatá Velryba v Olomouci). Posledních 7 let pracovala v Montessori školce v Olomouci a učila děti od 1,5 do 12 let. Absolvovala také kurz Montessori Certificate pro děti ve věku 0-3 let a je certifikována TEFL. Její odhodlání a láska k práci s dětmi z ní udělaly učitelku s jedinečnou schopností pomáhat dětem učit se angličtinu přirozeně formou hry, za použití metod šitých na míru jejich individuálním potřebám a zájmům. Méně
Svůj magisterský titul získala v Praze na Univerzitě Karlově obor pedagogika angličtiny. Tělocvik se zaměřením na speciální pedagogiku vystudovala v Olomouci na UP. Své studium si obohatila o zkušenosti ze zahraničí. Více Půl roku strávila v Kanadě (University of Alberta) a v Izraeli (The Academic College at Wingate). Helena se také zúčastnila programu Work&Travel a na pozici trenér volejbalu tak strávila léto v USA. Ve svém volném čase Helena sportuje, cestuje a věnuje se skautingu. Mezi její sportovní koníčky patří zejména volejbal, který v letošní sezóně hraje závodně na postu libera. Současně ráda vyjíždí na výlety do přírody a do hor. Méně
Anna, která získala bakalářský titul na College of Wooster ve Spojených státech a magisterský titul v oboru arteterapie na Lékařské fakultě v Hamburku, vždy ráda podporovala rozvoj dětí hravou a kreativní formou. Více Má zkušenosti s prací s dětmi s postižením, dětmi z prostředí migrantů a uprchlíků nebo s prací v systému Montessori. Své zkušenosti získala v Německu, Spojených státech a Vietnamu. Jako dítě třetí kultury sama skutečně chápe složitou situaci lidí vyrůstajících mezi různými kulturami a jazyky, a proto se snaží vytvářet prostor, do něhož může patřit každé dítě. Když má Anna trochu volného času, ráda tvoří a vyšívá na oblečení. Ráda také cvičí jógu, chodí na túry a čte – zejména na pláži. Méně
Jsem absolventkou přírodovědecké fakulty UP Olomouc - magisterský titul z matematiky a fyziky. Od roku 2001 vyučuji oba tyto předměty na Slovanském gymnáziu Olomouc. Ve volném čase se ráda věnuji tvoření, čtení, zahradě, poznávání nových míst a zdolávání vrcholků.
Krystyna pochází z prostředí hudebního divadla a je kvalifikovaná učitelka angličtiny a hudební výchovy. Mohli jste ji zahlédnout zpívat na místních akcích a festivalech. Ve volném čase ráda cvičí jógu, píše nové písně a šije vlastní oblečení.
Pierce pochází ze Spojeného království a v ČR už žije několik let. Po cestě do ČR vyučoval angličtinu a přírodní vědy na jedné z nejprestižnějších škol v Thajsku. Donedávna vyučoval angličtinu novou generaci učitelů na Univerzitě Palackého.
Naučíme Vaše děti číst, psát i počítat. Jejich angličtina bude po absolvování iSchool jejich druhým mateřským jazykem. (brilantní, dokonalá...)
Motivace k samostatnosti a individuální přístup je třešničkou na pomyslném dortu.
Jolly Phonics je poutavá metoda, jak děti učit dovednostem, které předcházejí výuce čtení a psaní pomocí hláskování. Phonics vyučuje zvuky – hlásky písmen, a ne jejich jména, jak se v AJ rozlišuje. Protože jsou to právě hlásky písmen, které jsou důležité pro čtení a psaní. Tento způsob je obdoba genetické metody výuky čtení a psaní v ČJ. Děti se učí z písmen skládat slova a slova rozkládat na písmena (s-u-n). Nabídka činností pro osvojování si hlásek je dětem nabízena systematickým způsobem a děti mají možnost rozvíjet si další dovednosti potřebné k pozdějšímu čtení a psaní. Program Jolly Phonics dětem nabízí poutavou a zábavnou vzdělávací nabídku plnou písniček, příběhů, her, pohybu provázenou oblíbenými maňásky. Podrobnější informace o Jolly Phonics najdetezde.
ORT je program, který pomáhá dětem osvojovat si počátky předčtenářských dovedností od věku 4 let. Tento program je velmi populární a je používán většinou britských a zahraničních mateřských a základních škol. Biff, Chip, Kipper a Floppy jsou oblíbené postavy z poutavých knížek a ilustrací, které velmi dobře zaujmou dětskou představivost a zájem a pomohou jim v rozvoji předčtenářských dovedností. ORT je skvělý způsob jak dále procvičovat a rozvíjet znalosti, které si již děti osvojily pomoci programu Jolly Phonics..
Cambridge Primary ENGLISH podporuje přístup, kdy centrem vzdělávacího procesu není učitel, nýbrž samotný žák. Tímto vzdělávací program přirozeně rozvíjí sebevědomí, kreativitu a intelektuální zapojení žáků do svého vzdělávání. Žáci si osvojují jazykové dovednosti, které následně ihned aplikují při psaní textů pro různé účely a publikum, pro každodenní situace a pro vlastní studium.
Angličtina se u nás učí jako první jazyk. Žáci, kteří s angličtinou teprve začínají nebo potřebují více podpory jsou zařazeni do intenzivního programu 'angličtina jako druhý jazyk' neboli ESL
Více o Cambridge Primary AngličtiněCambridge Primary MATEMATIKA se zaměřuje na matematické principy, vzory, systém, funkce a vztahy, aby žáci mohli uplatnit své matematické znalosti a rozvíjet ucelené porozumění předmětu. Sama znalost malé násobilky bez aplikace do konkrétních problémů a rozvíjení dalších dovedností jak matematické problémy řešit je pro žáky zbytečná - v naší škole klademe důraz na to, aby děti věděli proč se něco učí a jak určitou znalost a dovednost použít.
Více o Cambridge Primary MatematiceTento předmět rozvíjí dovednosti výzkumu, analýzy, hodnocení, reflexe, spolupráce a komunikace. Zaměřujeme se na rozvoj přenositelných dovedností žáků, které budou nezbytné pro úspěch v dalších předmětech, ve vysokoškolském studiu i v pracovním životě. Žáci pracují na "výzvách" v průběhu celého roku.
Ty mohou mimo jiné zahrnovat témata jako například:
Pro podrobné informace o každém předměty prosím navštivte stránky Cambridge International.