Mateřská škola
pro děti od 2 do 6 let
Naše děti jsou naše budoucnost
Na druhém stupni se z našich žáků stávají sebevědomí, samostatní a zodpovědní žáci, kteří dospívají do globálně smýšlejících mladých lidí, již jsou schopni přizpůsobit se a uspět v rychle se měnícím světě.
Náš druhý stupeň pro žáky Year 7 -Year 9 (6. až 9. třída v českém systému) ve věku 11-14 let nabízí široké a vyvážené kurikulum s důrazem na rozvoj dovedností a porozumění učiva. Naši žáci na druhém stupni získávají pevné základy, na kterých pak mohou stavět na střední škole a v pracovním životě.
Skrze rozmanitost vyučovacích hodin, individuální přístup vynikajících učitelů a poutavé kurikulum žáci plně rozvíjí svůj akademický potenciál, stejně tak jako sociální a emocionální dovednosti.
Podporujeme naše žáky při studiu tak, aby zvládli zvyšující se nároky na učivo a zároveň se dokázali sami rozhodnout, jakým směrem se ve svém dalším vzdělávání vydají.
Učení musí dávat smysl. Klademe důraz na to, aby se naši žáci druhého stupně učili v souvislostech, rozuměli proč dané téma je důležité a jak nové znalosti a dovednosti mohou použít v praxi. Není pro nás důležité, aby si žáci co nejvíce informací naučili nazpaměť, ale aby dané učivo pochopili a uměli aplikovat.
Náš program prosazuje přístup k výuce založený na výzkumu a získávání informací za účelem rozvoje myšlení a podpory rozumového zapojení.
Věříme, že toto bohaté a výborně strukturované mezinárodní kurikulum hraje významnou roli v rozvoji zvídavých, zodpovědných, samostatných a kreativních žáků.
Kromě poutavého kurikula nabízí život v ISO mnohem víc - od skutečného zaměření na osobnostní rozvoj prostřednictvím programu SEAL až po celoškolní akce, koleje ala Harry Potter a mnoho dalšího.
Zvyšující se nároky na učivo dětem pomáháme řešit na základě několika programů. Věříme, že díky tomuto přístupu budou do školy chodit rády.
Obzvláště oblíbené je v naší škole projektové vyučování.
Jolly Phonics je poutavá metoda, jak děti učit dovednostem, které předcházejí výuce čtení a psaní pomocí hláskování. Phonics vyučuje zvuky – hlásky písmen, a ne jejich jména, jak se v AJ rozlišuje. Protože jsou to právě hlásky písmen, které jsou důležité pro čtení a psaní. Tento způsob je obdoba genetické metody výuky čtení a psaní v ČJ. Děti se učí z písmen skládat slova a slova rozkládat na písmena (s-u-n). Nabídka činností pro osvojování si hlásek je dětem nabízena systematickým způsobem a děti mají možnost rozvíjet si další dovednosti potřebné k pozdějšímu čtení a psaní. Program Jolly Phonics dětem nabízí poutavou a zábavnou vzdělávací nabídku plnou písniček, příběhů, her, pohybu provázenou oblíbenými maňásky. Podrobnější informace o Jolly Phonics najdetezde.
ORT je program, který pomáhá dětem osvojovat si počátky předčtenářských dovedností od věku 4 let. Tento program je velmi populární a je používán většinou britských a zahraničních mateřských a základních škol. Biff, Chip, Kipper a Floppy jsou oblíbené postavy z poutavých knížek a ilustrací, které velmi dobře zaujmou dětskou představivost a zájem a pomohou jim v rozvoji předčtenářských dovedností. ORT je skvělý způsob jak dále procvičovat a rozvíjet znalosti, které si již děti osvojily pomoci programu Jolly Phonics..
Cambridge Primary ENGLISH podporuje přístup, kdy centrem vzdělávacího procesu není učitel, nýbrž samotný žák. Tímto vzdělávací program přirozeně rozvíjí sebevědomí, kreativitu a intelektuální zapojení žáků do svého vzdělávání. Žáci si osvojují jazykové dovednosti, které následně ihned aplikují při psaní textů pro různé účely a publikum, pro každodenní situace a pro vlastní studium.
Angličtina se u nás učí jako první jazyk. Žáci, kteří s angličtinou teprve začínají nebo potřebují více podpory jsou zařazeni do intenzivního programu 'angličtina jako druhý jazyk' neboli ESL
Více o Cambridge Primary AngličtiněCambridge Primary MATEMATIKA se zaměřuje na matematické principy, vzory, systém, funkce a vztahy, aby žáci mohli uplatnit své matematické znalosti a rozvíjet ucelené porozumění předmětu. Sama znalost malé násobilky bez aplikace do konkrétních problémů a rozvíjení dalších dovedností jak matematické problémy řešit je pro žáky zbytečná - v naší škole klademe důraz na to, aby děti věděli proč se něco učí a jak určitou znalost a dovednost použít.
Více o Cambridge Primary MatematiceTento předmět rozvíjí dovednosti výzkumu, analýzy, hodnocení, reflexe, spolupráce a komunikace. Zaměřujeme se na rozvoj přenositelných dovedností žáků, které budou nezbytné pro úspěch v dalších předmětech, ve vysokoškolském studiu i v pracovním životě. Žáci pracují na "výzvách" v průběhu celého roku.
Ty mohou mimo jiné zahrnovat témata jako například:
Pro podrobné informace o každém předměty prosím navštivte stránky Cambridge International.