Je vždy konkrétní aktivita, kterou začíná každý tématický blok či projekt a je úvodem do výuky, která pak bude následovat. Zde je cílem žáky pro daný projekt motivovat.
Probíhá na začátku každého bloku a poskytuje učiteli příležitost zjistit, co všechno žáci už o daném tématu vědí. Toto penzum znalostí pak učitel využívá během následujících aktivit. Může ho rozšiřovat o nové znalosti, nebo ho zpochybní, a děti tak musí o dosavadních znalostech přemýšlet a obhájit si je.
V této části je aktivnější učitel, který se snaží děti vtáhnout do tématu a hned na začátku žáky nadchnout a představit jim projekt jako celek.
Součástí každého výukového modulu jsou materiály pro učitele, ve které se učitel blíže seznámí s konkrétní a ucelenou náplní jednotlivých vzdělávacích cílů a obsahem výuky v každém předmětu.
Stěžejní a nejdelší část každého projektu je výzkumná činnost žáků či samostatné vyhledávání informací a jejich následné zpracování a záznam. Při zjišťování informací týkajících se dané látky žáci používají různé metody a pracují buď samostatně, ve dvojicích nebo skupinách. Učitel látku nepřednáší, nýbrž žákům pomáhá a vede je při samostatném výzkumu.
Po výzkumné činnosti žáci různými metodami zaznamenávají nové poznatky a procvičují dovednosti v jednotlivých předmětech. Při zápisu, tvorbě prezentací, dramatickém projevu, diskusi nebo praktické činnosti si žáci upevňují učivo a nové dovednosti. V rámci těchto aktivit mohou ukázat, sdílet a vysvětlovat ostatním své poznatky, ke kterým došli.
Tato fáze má dva hlavní účely. Za prvé dětem umožňuje udržovat znalosti v paměti od jednoho projektu k druhému a za druhé oslavuje výsledky práce na projektu.
Naučíme Vaše děti číst, psát i počítat. Jejich angličtina bude po absolvování iSchool jejich druhým mateřským jazykem. (brilantní, dokonalá...)
Motivace k samostatnosti a individuální přístup je třešničkou na pomyslném dortu.
Jolly Phonics je poutavá metoda, jak děti učit dovednostem, které předcházejí výuce čtení a psaní pomocí hláskování. Phonics vyučuje zvuky – hlásky písmen, a ne jejich jména, jak se v AJ rozlišuje. Protože jsou to právě hlásky písmen, které jsou důležité pro čtení a psaní. Tento způsob je obdoba genetické metody výuky čtení a psaní v ČJ. Děti se učí z písmen skládat slova a slova rozkládat na písmena (s-u-n). Nabídka činností pro osvojování si hlásek je dětem nabízena systematickým způsobem a děti mají možnost rozvíjet si další dovednosti potřebné k pozdějšímu čtení a psaní. Program Jolly Phonics dětem nabízí poutavou a zábavnou vzdělávací nabídku plnou písniček, příběhů, her, pohybu provázenou oblíbenými maňásky. Podrobnější informace o Jolly Phonics najdetezde.
ORT je program, který pomáhá dětem osvojovat si počátky předčtenářských dovedností od věku 4 let. Tento program je velmi populární a je používán většinou britských a zahraničních mateřských a základních škol. Biff, Chip, Kipper a Floppy jsou oblíbené postavy z poutavých knížek a ilustrací, které velmi dobře zaujmou dětskou představivost a zájem a pomohou jim v rozvoji předčtenářských dovedností. ORT je skvělý způsob jak dále procvičovat a rozvíjet znalosti, které si již děti osvojily pomoci programu Jolly Phonics..
Cambridge Primary ENGLISH podporuje přístup, kdy centrem vzdělávacího procesu není učitel, nýbrž samotný žák. Tímto vzdělávací program přirozeně rozvíjí sebevědomí, kreativitu a intelektuální zapojení žáků do svého vzdělávání. Žáci si osvojují jazykové dovednosti, které následně ihned aplikují při psaní textů pro různé účely a publikum, pro každodenní situace a pro vlastní studium.
Angličtina se u nás učí jako první jazyk. Žáci, kteří s angličtinou teprve začínají nebo potřebují více podpory jsou zařazeni do intenzivního programu 'angličtina jako druhý jazyk' neboli ESL
Více o Cambridge Primary AngličtiněCambridge Primary MATEMATIKA se zaměřuje na matematické principy, vzory, systém, funkce a vztahy, aby žáci mohli uplatnit své matematické znalosti a rozvíjet ucelené porozumění předmětu. Sama znalost malé násobilky bez aplikace do konkrétních problémů a rozvíjení dalších dovedností jak matematické problémy řešit je pro žáky zbytečná - v naší škole klademe důraz na to, aby děti věděli proč se něco učí a jak určitou znalost a dovednost použít.
Více o Cambridge Primary MatematiceTento předmět rozvíjí dovednosti výzkumu, analýzy, hodnocení, reflexe, spolupráce a komunikace. Zaměřujeme se na rozvoj přenositelných dovedností žáků, které budou nezbytné pro úspěch v dalších předmětech, ve vysokoškolském studiu i v pracovním životě. Žáci pracují na "výzvách" v průběhu celého roku.
Ty mohou mimo jiné zahrnovat témata jako například:
Pro podrobné informace o každém předměty prosím navštivte stránky Cambridge International.