V úterý 13. prosince se v Divadle na Šantovce po dvou letech vynucené přestávky konalo Vánoční představení. Byl to skvělý večer!
Představení zahájili studenti Wolsey třídy Natalie a Maxim, jež nás celým večerem provázeli. Divadlo plné hostů uvítalo na jevišti nejprve žáky Y1 a Y2, kteří předvedli „Vánoční pohádky“ v režii svých učitelek Jitky a Bojany. Známé pohádkové postavy pomáhaly červené karkulce vymyslet ideální vánoční dárek pro babičku. Děti odvedly skvělou práci. Nejen že si zapamatovaly všechny texty, ale prokázaly mimořádnou odvahu hrát na profesionálním jevišti před obrovským publikem!
Pohádkové bytosti vystřídali žáci Y3 a Y4 se svým představením „Vánoční továrna Billyho Bonka“, které režírovaly paní učitelky Lucie a Eleni. Výjimečnou úroveň hereckých výkonů ocenilo publikum salvami smíchu. Na dětech bylo vidět, že si užívají každý okamžik na jevišti. Své představení zakončily fantastickým tanečním číslem.
Dále vystoupili žáci Y5 a Y6 s divadelní hrou „Kočka v klobouku: vánoční vydání“, kterou pro ně napsaly paní učitelky Alice a Janita. Toto bláznivé představení bylo plné říkanek, neobvyklých překvapení a komických bytostí. Jelikož s těmito žáky úzce spolupracuji, vím, že vynaložili obrovské úsilí, díky němuž zvládli nacvičit tak složitou a rychlou hru. Mohu s jistotou říci, že výkon, který předvedli, byl skvělý!
Večer završilo úžasné představení nejstarších žáků (Y7-Y11) „Alenka ve vánoční zemi“, jež připravili učitelé Barbora a Yusuf. Diváci byli ohromeni kvalitou a přesvědčivostí hereckých výkonů. Bylo vidět, že se mladí herci velmi snažili. Jak se dalo očekávat, na závěr nezapomenutelného večera se jim dostalo ohlušujícího potlesku.
Chtěla bych poděkovat všem, kteří se na letošním představení podíleli a přispěli k němu, ale také všem, kteří přišli vyjádřit svou podporu. Mohu s jistotou říci, že týdny intenzivních zkoušek a obětavost, kterou projevili žáci i učitelé, se rozhodně vyplatily! Vynikající výkony všech našich žáků mě naplňují nesmírnou hrdostí!
Napsáno paní učitelkou Alice
Album fotek: https://photos.app.goo.gl/r4Q1T63HmYxpQcM9A
Videa představení: https://www.youtube.com/playlist?list=PLC5XEskkLWDcrPq0lQ4O99PIv2lHdcVBx
Fotograf a videograf: Louis Guitton @louisguitton1
louis_ksc@mac.com
Získá perfektní znalost anglického jazyka.
Vyroste z něj světoobčan se širokým rozhledem i mimo lokální témata.
V iSchool klademe důraz na rozvoj osobnosti.
Rozvíjíme dovednosti dětí, nejen memorování.
Máme individuální přístup a schopnost motivovat ke zlepšování.
Vaše dítě se bude do školy konečně těšit.
Nekupujete si úspěch, platíte za to, že škola důrazně sleduje cíl dobře vzdělat vaše děti a dokáže je motivovat k vyššímu výkonu.
Nejsme výběrová škola. Věříme, že každý může být úspěšný.
Jolly Phonics je poutavá metoda, jak děti učit dovednostem, které předcházejí výuce čtení a psaní pomocí hláskování. Phonics vyučuje zvuky – hlásky písmen, a ne jejich jména, jak se v AJ rozlišuje. Protože jsou to právě hlásky písmen, které jsou důležité pro čtení a psaní. Tento způsob je obdoba genetické metody výuky čtení a psaní v ČJ. Děti se učí z písmen skládat slova a slova rozkládat na písmena (s-u-n). Nabídka činností pro osvojování si hlásek je dětem nabízena systematickým způsobem a děti mají možnost rozvíjet si další dovednosti potřebné k pozdějšímu čtení a psaní. Program Jolly Phonics dětem nabízí poutavou a zábavnou vzdělávací nabídku plnou písniček, příběhů, her, pohybu provázenou oblíbenými maňásky. Podrobnější informace o Jolly Phonics najdetezde.
ORT je program, který pomáhá dětem osvojovat si počátky předčtenářských dovedností od věku 4 let. Tento program je velmi populární a je používán většinou britských a zahraničních mateřských a základních škol. Biff, Chip, Kipper a Floppy jsou oblíbené postavy z poutavých knížek a ilustrací, které velmi dobře zaujmou dětskou představivost a zájem a pomohou jim v rozvoji předčtenářských dovedností. ORT je skvělý způsob jak dále procvičovat a rozvíjet znalosti, které si již děti osvojily pomoci programu Jolly Phonics..
Cambridge Primary ENGLISH podporuje přístup, kdy centrem vzdělávacího procesu není učitel, nýbrž samotný žák. Tímto vzdělávací program přirozeně rozvíjí sebevědomí, kreativitu a intelektuální zapojení žáků do svého vzdělávání. Žáci si osvojují jazykové dovednosti, které následně ihned aplikují při psaní textů pro různé účely a publikum, pro každodenní situace a pro vlastní studium.
Angličtina se u nás učí jako první jazyk. Žáci, kteří s angličtinou teprve začínají nebo potřebují více podpory jsou zařazeni do intenzivního programu 'angličtina jako druhý jazyk' neboli ESL
Více o Cambridge Primary AngličtiněCambridge Primary MATEMATIKA se zaměřuje na matematické principy, vzory, systém, funkce a vztahy, aby žáci mohli uplatnit své matematické znalosti a rozvíjet ucelené porozumění předmětu. Sama znalost malé násobilky bez aplikace do konkrétních problémů a rozvíjení dalších dovedností jak matematické problémy řešit je pro žáky zbytečná - v naší škole klademe důraz na to, aby děti věděli proč se něco učí a jak určitou znalost a dovednost použít.
Více o Cambridge Primary MatematiceTento předmět rozvíjí dovednosti výzkumu, analýzy, hodnocení, reflexe, spolupráce a komunikace. Zaměřujeme se na rozvoj přenositelných dovedností žáků, které budou nezbytné pro úspěch v dalších předmětech, ve vysokoškolském studiu i v pracovním životě. Žáci pracují na "výzvách" v průběhu celého roku.
Ty mohou mimo jiné zahrnovat témata jako například:
Pro podrobné informace o každém předměty prosím navštivte stránky Cambridge International.