Jedno z listopadových školních shromáždění bylo věnováno tomu, jak se chovat při komunikaci s ostatními lidmi v online prostředí. I když jsou chatovací místnosti a fóra na internetu stále méně běžné, online videohry, sociální sítě a aplikace pro okamžité zprávy jsou pro děti čím dál častějšími způsoby komunikace. A právě online hry a stránky mohou vaše dítě přivést do kontaktu s lidmi, které nezná.
Zdánlivě bezpečné hry jako Minecraft a Roblox mohou mít funkci, která umožňuje hráčům komunikovat s ostatními, třeba i neznámými, lidmi. Aby zůstaly děti v těchto prostředích v bezpečí, je důležité, aby byly přátelské, ale zároveň si uvědomovaly, že neví, kdo lidé, s nimiž se zde setkají, skutečně jsou. Proto je důležité připomenout žákům, aby nikomu nesdělovali informace, které by nechtěli, aby cizí lidé znali. Žádná tajemství (například hesla, e-mailové adresy, adresy domova, jména rodičů atd.) by neměla být online sdílena s nikým.
Dokonce i při online komunikaci s přáteli a rodinou je možné, že jiní lidé přečtou, vyposlechnou nebo zneužijí to, co říkáme. Téměř všechny aplikace pro zasílání zpráv a webové stránky, které pravidelně používáme, ukládají vše, co je řečeno. Ačkoli je nepravděpodobné, že by někdo tyto záznamy četl, neměli bychom do zmíněných prostředí umisťovat žádné soukromé informace – pro jistotu.
Když se naše děti potkávají s jinými lidmi a hrají si, ať už online či offline, je naším důležitým úkolem sledovat potenciální nebezpečí a vzdělávat je samotné v rozlišování mezi bezpečnou a riskantní hrou.
Věděli jste? Roblox a Minecraft mají funkci soukromého chatu.
Získá perfektní znalost anglického jazyka.
Vyroste z něj světoobčan se širokým rozhledem i mimo lokální témata.
V iSchool klademe důraz na rozvoj osobnosti.
Rozvíjíme dovednosti dětí, nejen memorování.
Máme individuální přístup a schopnost motivovat ke zlepšování.
Vaše dítě se bude do školy konečně těšit.
Nekupujete si úspěch, platíte za to, že škola důrazně sleduje cíl dobře vzdělat vaše děti a dokáže je motivovat k vyššímu výkonu.
Nejsme výběrová škola. Věříme, že každý může být úspěšný.
Jolly Phonics je poutavá metoda, jak děti učit dovednostem, které předcházejí výuce čtení a psaní pomocí hláskování. Phonics vyučuje zvuky – hlásky písmen, a ne jejich jména, jak se v AJ rozlišuje. Protože jsou to právě hlásky písmen, které jsou důležité pro čtení a psaní. Tento způsob je obdoba genetické metody výuky čtení a psaní v ČJ. Děti se učí z písmen skládat slova a slova rozkládat na písmena (s-u-n). Nabídka činností pro osvojování si hlásek je dětem nabízena systematickým způsobem a děti mají možnost rozvíjet si další dovednosti potřebné k pozdějšímu čtení a psaní. Program Jolly Phonics dětem nabízí poutavou a zábavnou vzdělávací nabídku plnou písniček, příběhů, her, pohybu provázenou oblíbenými maňásky. Podrobnější informace o Jolly Phonics najdetezde.
ORT je program, který pomáhá dětem osvojovat si počátky předčtenářských dovedností od věku 4 let. Tento program je velmi populární a je používán většinou britských a zahraničních mateřských a základních škol. Biff, Chip, Kipper a Floppy jsou oblíbené postavy z poutavých knížek a ilustrací, které velmi dobře zaujmou dětskou představivost a zájem a pomohou jim v rozvoji předčtenářských dovedností. ORT je skvělý způsob jak dále procvičovat a rozvíjet znalosti, které si již děti osvojily pomoci programu Jolly Phonics..
Cambridge Primary ENGLISH podporuje přístup, kdy centrem vzdělávacího procesu není učitel, nýbrž samotný žák. Tímto vzdělávací program přirozeně rozvíjí sebevědomí, kreativitu a intelektuální zapojení žáků do svého vzdělávání. Žáci si osvojují jazykové dovednosti, které následně ihned aplikují při psaní textů pro různé účely a publikum, pro každodenní situace a pro vlastní studium.
Angličtina se u nás učí jako první jazyk. Žáci, kteří s angličtinou teprve začínají nebo potřebují více podpory jsou zařazeni do intenzivního programu 'angličtina jako druhý jazyk' neboli ESL
Více o Cambridge Primary AngličtiněCambridge Primary MATEMATIKA se zaměřuje na matematické principy, vzory, systém, funkce a vztahy, aby žáci mohli uplatnit své matematické znalosti a rozvíjet ucelené porozumění předmětu. Sama znalost malé násobilky bez aplikace do konkrétních problémů a rozvíjení dalších dovedností jak matematické problémy řešit je pro žáky zbytečná - v naší škole klademe důraz na to, aby děti věděli proč se něco učí a jak určitou znalost a dovednost použít.
Více o Cambridge Primary MatematiceTento předmět rozvíjí dovednosti výzkumu, analýzy, hodnocení, reflexe, spolupráce a komunikace. Zaměřujeme se na rozvoj přenositelných dovedností žáků, které budou nezbytné pro úspěch v dalších předmětech, ve vysokoškolském studiu i v pracovním životě. Žáci pracují na "výzvách" v průběhu celého roku.
Ty mohou mimo jiné zahrnovat témata jako například:
Pro podrobné informace o každém předměty prosím navštivte stránky Cambridge International.