Česko Britská Mezinárodní škola a Mateřská škola s.r.o., sídlo: Sokolovská 76/6, Klášterní Hradisko, 779 00 Olomouc, IČ: 27840832 (dále jen „škola“), zpracovává jako správce osobní údaje fyzických osob při poskytování svých služeb v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (dále jen GDPR) účinnou od 25. 5. 2018 a platnou legislativou ČR. Níže proto uvádíme zásady a právní důvody zpracování osobních údajů. K jakým účelům a jak dlouho škola tyto osobní údaje zpracovává, komu a z jakého důvodu je může předat, a rovněž jaká práva fyzickým osobám v souvislosti se zpracováním jejich osobních údajů náleží.
Osobní údaje jsou zpracovány v rozsahu, v jakém je subjekt osobních údajů (zaměstnanci, děti, žáci a jejich zákonní zástupci, osoby zmocněné od rodičů odváděním a vyzvedáváním dětí, dodavatelé služeb, kteří jsou fyzické osoby a zástupci dodavatelů, kteří jsou právnickou osobou) škole poskytl, a to v souvislosti s uzavřením smluvního či jiného právního vztahu, nebo které škola shromáždila jinak a zpracovává je v souladu s platnými právními předpisy či k plnění zákonných povinností správce.
Z důvodu ochrany zdraví dětí/žáků škola shromažďuje údaje o jejich zdravotním stavu (nemoci, alergie, zdravotní omezení, diety, potřeba speciální péče, pravidelné léky, očkování), výsledky z odborných vyšetření žáků. Zpracovává tedy osobní údaje zvláštní kategorie, a to ze zákonných důvodů.
Osobní údaje fyzických osob škola zpracovává z následujících důvodů:
Škola zpracovává osobní údaje dle předchozího bodu 5. písm. a) až c) pouze v režimech, k nimž souhlas fyzické osoby nepotřebuje. Pokud se jedná o zpracování osobních údajů dle předchozího bodu 5. písm. d), škola potřebuje souhlas zákonného zástupce dětí/žáků pouze v některých případech, např. ke zveřejňování fotek a videí na webových stránkách školy a na sociálních sítích, jestliže důvody takového zpracování přímo nesouvisí s provozem školy (např. z důvodu prezentace školy).
Škola zpracovává osobní údaje ručně, žádná fyzická osoba není předmětem rozhodnutí založeného výhradně na automatizovaném zpracování, včetně profilování, které by mělo pro fyzickou osobu jakékoli právní účinky nebo by se jí mohlo obdobným způsobem dotýkat. Škola v současné době používá na svých webových stránkách měřící kód Google Analytics, tím pádem jsou zde použity soubory Cookies.
Cookies na svých internetových stránkách, aby mohla zatraktivnit a zlepšit svůj web. Cookies jsou malé textové soubory, které se ukládají na počítači návštěvníka webu, ale neobsahuji žádné viry, ani nemohou způsobit žádnou škodu. Škola používá dočasné (relační) cookies, které sledují osobu jen během jeho návštěvy webu, ale i trvalé (globální) cookies, které měří návštěvnost webu, identifikují návštěvníky a dobu návštěvy. Dočasné cookies zmizí po ukončení návštěvy a opětovném přihlášení, trvalé jsou přepsány až po uplynutí jednoho roku. Vhodným nastavením internetového prohlížeče lze ukládání cookies zabránit, to ale škola nedoporučuje, neboť tím může dojít k funkčnímu poškození webu.
Škola při plnění svých závazků a povinností ze smluv využívá i služby jiných dodavatelů služeb (společní správci, oddělení správci a zpracovatelé osobních údajů). Pokud tito dodavatelé zpracovávají osobní údaje předané školou a mají postavení tzv. zpracovatelů osobních údajů, v takovém případě zpracovatel zpracovává osobní údaje dle pokynů školy a nesmí je využít jinak. Škola takového dodavatele pečlivě vybírá a s každým zpracovatelem uzavírá zpracovatelskou smlouvu o zpracování osobních údajů, ve které jsou pro zpracovatele stanoveny přísné povinnosti k ochraně a zabezpečení osobních údajů. Pokud se jedná o společné nebo oddělené správce, tito mají ve většině případů na svých webových stránkách deklarováno splnění požadavků GDPR. Škola ale jako správce osobních údajů, ujednává pravidla a splnění podmínek GDPR ve smlouvě nebo dohodě o sdílení osobních údajů se společným správcem.
Škola může mít také zákonnou povinnost v určitých případech poskytovat osobní údaje státním orgánům. Škola je registrovaná u britského ministerstva školství jako britská zahraniční škola a vlastní akreditaci na základě práv z hloubkové inspekce ze strany ISI (britský Inspektorát soukromých škol), a je akreditovaným členem COBIS (Rady britských mezinárodních škol), která dohlíží na kvalitu britských zahraničních škol působících v řadě zemí světa. Škola je držitelem licence pro výuku podle programu Cambridge Primary a Cambridge Secondary. Zejména v souvislosti s plněním požadovaných kritérií pro akreditaci, ale také v souvislosti s testováním dětí/žáků v rámci licence pro výuku podle programu Cambridge, může škola předávat některé požadované osobní údaje i mimo území České republiky, a to v rámci EU.
Podle metodiky Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy České republiky lze školu označit za „orgán veřejné moci“ ve smyslu nařízení GDPR, neboť v jistých situacích má pravomoc rozhodovat ve správním řízení o právech a povinnostech fyzických osob (např. přijímání dětí do MŠ). Z tohoto důvodu škola jmenovala pověřence pro ochranu osobních údajů: GooDPeeR s.r.o., Plachty 512/2, 634 00 Brno, zastoupená jednatelem společnosti Mgr. Ing. Jiřím Němečkem. Uvedená osoba bude hlavní kontaktní osobou pro subjekty osobních údajů a dozorový úřad.
Každý subjekt osobních údajů má právo na informace o zpracování osobních údajů. Škola tyto informace shrnula do tohoto „Prohlášení“. Pokud v tomto „Prohlášení“ nenaleznete, co jste hledali, kontaktujte naši školu: info@ischool.cz nebo na adrese sídla, tedy Česko Britská Mezinárodní škola a Mateřská škola s.r.o., Sokolovská 76/6, Klášterní Hradisko, 779 00 Olomouc nebo u výše uvedeného Pověřence GDPR : poverenecGDPR@ischool.cz. Dle nařízení GDPR má subjekt údajů od 25. 5. 2018 v případě, že bude pro školu identifikovatelnou fyzickou osobou a prokáže svoji totožnost, následující práva:
They will gain perfect knowledge of English.
Your child will become a global citizen with wide understanding of local and international topics.
We put a strong emphasis on the development on subject specific skills rather than on acquisition of knowledge.
Emphasis on skills development (not just memorising).
Individual approach; school’s ability to motivate for improvement.
Your child will be excited to come to school.
Jolly Phonics is an engaging way to teach children pre -reading and pre -writing skills using phonics. Phonics is the teaching of the sounds that letters make, rather than the names of letters that are taught in the alphabet, because it is the sounds that are useful for reading and writing, not the names. These sounds are taught in a systematic way, alongside all of the skills needed for being a fluent reader and writer in future. Jolly Phonics also teaches all of this in a fun and engaging way, through characters, stories, actions, songs and games! To read more about Jolly Phonics, clickhere.
ORT is a reading scheme which has been developed to help children learn to read from the age of 4. This scheme is used by a vast majority of preschools and schools in the UK and around the world.ORT includes popular characters and illustrations such as Biff, Chip and Kipper, Floppy, Wordless Stories and easy regular word books to capture children’s imagination and interest and help them develop their pre reading skills. It is an excellent way to practise the skills learned through the Jolly Phonics Programme..
Cambridge Primary ENGLISH promotes an enquiry-based approach, developing learners’ confidence, creativity and intellectual engagement. Learners develop English skills that they can apply to a range of different purposes and audiences in everyday situations and in study.
We teach English as a first language. Pupils that are only starting to learn English or need some additional support are allocated to our intensive English as a Second Language (ESL) programme.
More about Cambridge Primary EnglishCambridge Primary MATHEMATICS focuses on principles, patterns, systems, functions and relationships so that learners can apply their mathematical knowledge and develop a holistic understanding of the subject. Knowing your times tables facts without practical application and without developing alongside some good problem solving skills is not that helpful - in our school, we make sure our pupils know why they are learning it and how they can use the specific knowledge and skill.
More about Cambridge Primary MathsThis subject develops the skills of research, analysis, evaluation, reflection, collaboration and communication. We focus on developing pupils’ transferable skills that will be essential for success in their other subjects, higher education and work life. Pupils work on ‘challenges’ throughout the year. These can include but are not limited to topics such as:
Ty mohou mimo jiné zahrnovat témata jako například:
For more information about each subject, please see here.